Thursday, February 9, 2012

jurnal de sesiune VI




miercuri am terminat oficial sesiunea.. ultimul examen la limbaj arhitectural.
am dormit 4 ore jumatate si m-am dus la examen, in amfiteatru era un frig care rivaliza cu gerul de afara. de fapt toata cladirea veche e situata la polul nord. macar au avut garantia ca nu adorm.
aveam bilet la teatru, dar piesa nu s-a tinut, asa ca am ajuns in control.
am facut cunostinta cu "lumina de la capatul controlului" si cu frigul/gerul de acolo. si poate am mai facut cunostinta cu cativa oameni pe care oricum ii uit pana dimineata.
la 4 -4:30 am plecat, am impartit taxiul cu un amic/cunoscut.
in rest i'm stuck in bucharest. in cazul in care ma plictisesc, un brief imi zambeste de pe birou. not my kind, but i should give it a try, it could be

No comments: