Monday, February 6, 2012

jurnal de sesiune V




primele acorduri imi amintesc de portishead.


on the other hand, perspectiva/ club a/ bere/ kent lung.

in rest sunt derutata. de fapt cred ca asta e prima mea natura sa fiu confuza si dupa sa ma plang... pentru ca am expectante prea mari. vad ca nu imi intra in cap ca nu trebuie sa nu am expectante de nimeni si de la nimic.
gandindu-ma ca trebuie sa fac ceva pentru latura spirituala, incep usurel (de vara) cu un blog-->Sexreader si continui cu o carte recomandata de o veche cunostinta, Puterea prezentului (Eckhart Tolle). cu toate astea, ma astepta limbajul arhitectural cuminte sa il rasfoiesc. nu stiu daca partea spirituala se referea la lecturile pe care mi le-am propus, dar it's better than nothing.
ce e greu s-a dus.. mai am un examen...



No comments: