Tuesday, June 28, 2011

extreme mind blowing


i have to face it.... nimic din ce cred, sper, din expectante pe care le construiesc .., nu au legatura cu ce se intampla... nu eu imi fac planuri in viata... viata isi face planuri.. cu mine, in care poate ma include.. nu ma intreaba, nu discutam in prealabil, ci doar ma trezesc in plina piesa... in plin act de comedie...

asa e si cu programa mea de la facultate.. suna bine. dar in realitate materiile sunt big pain in the ass. sa nu mai vorbesc de profi (asistenti) si note. teoria, ca teoria... dar practica ne omoara..
nu stiu daca astea explica faptul ca la teorie la g.d. contemplam peretii.. si nu erau prea frumosi... pentru prima oara in viata mea studenteasca, de altfel lunga, cand ma uit pe peretii si nu dupa informatii si cand predau foaia semi-goala.
recunosc, am neglijat facultate, prioritatiile, prieteni, pe mine... totul in numele experientei. cineva a zis ca ar trebuie sa o punem pe un pediestal... i'll think about that..
atat imi amintesc din sesiune... si ca azi m-am dus la examen ca sa fac o plimbare ca oricum stiam ca il pic... not my kind...

i have to admit i really f.... it up this time... dar ce nu ma omoara ma face mai puternica...
and i have plenty of fun stuff... to do.. lumina&culoare, modelaj...

No comments: