Saturday, June 4, 2011

cum m-am trezit


cum m-am trezit

*posibile raspunsuri

tâmplele îmi pulsau, gândurile îmi năvăleau în minte. valuri ce imi inundau fiecare spaţiu gol, fiecare neuron în repaus. multe întrebări, puţine răspunsuri sau poate erau raspunsuri, dar cine putea să le vadă în dezordinea aia. era dezordine in mintea mea, mereu a fost asa. eu nu voiam sa fac ordine, altcineva nu s-ar fi încumentat si poate că nu “s-ar cuveni“. si de ce aş fi facut ordine. a 2 a zi ar fi fost la fel... şi de ce aş vrea asa ceva. într-o zi m-a trezit şi era ... linişte. nu auzeam nimic. niciun gând, nicio idee, niciun ecou. nu cred că nu era nimic in mine ce nu putea fi rumegat. gândit, răsgândit, despicat. dar azi nu era asa. era liniste.(liniştea e răspunsul multor întrebări nerostite) şi atât. da, şi m-a speriat situaţia.(...)
acum când nu mai cer soluţii le primesc.
soluţiile si raspunsurile venite mai tarziu sunt nule. nu mai sunt aplicabile.
get on the road

No comments: