Sunday, June 15, 2008

perioada de tranzitzie I

asa din 3 motive aleg sa fumez, sa injur, sa beau: de plictiseala, pentru ca orice viciu trebuie intretinut, si cel mai important pentru ca pot...
Poate din alte motive, mi-e lene sa scriu ceva cat de cat bun...si ca sa arat ca tot se poate...o sa dau un copy/ paste. Urmatoarele lipituri, vor sa demonstreze ce fata sensibila sunt eu si sa scoata la iveala putina boemitate...
stiu mi s-a mai zis, dar memoria mea refuza sa retina aspectele care nu-i sunt pe plac (asta in cazul in care memoria asta, functioneaza pe cont propriu) si anume ca sunt comda. ca sa ma lamuresc am cautat pe net ( ca doar nu-l platesc degeaba) imagini cu o "comoda"..si mi-a aratat niste poze cu ceva dulapuri de lenjerie si o poza....cu un scaun electric...
Eu stiam ca o comoda e un fel de canapea, dar se pare ca ma insel. Am cautat si o canapea si mi-a amintit ca am si eu o poza...si acum
...mi-e lene....

No comments: