Saturday, June 14, 2008

Goin' twenty


Frumoasa varsta, mi se zice. Incerc sa fiu d'acord cu ei, stiind ca nu pot apuca timpul de picior, oricat as incerca.
Oare schimbarea e evolutie?!
In principiu, viata mea e cam tot ce imi doream pe la o varsta frageda (pauza pentru ranjete)...adica e bine, dar e loc de mai bine, e loc de mai mult, in conditiile in care eu pot da mai mult. Si mai intepator, cv-ul meu (a se citi: palmares) nu e tocmai stufos. Cam ce puteai sa faci in 2 decenii?! cam ce poti aduna, cam ce realizari tre' sa ai, ca mai incolo cand respiri, pieptul sa-ti ufle de mandrie si nu de aer?

Are trebui (oare?) acum in preajma unui prag (ai grija la cap!!) sa-mi pun niscaiva dorinte si sa-mi trag cateva directive de urmat?

As putea sa am o cariera de succes ca si fabricant de vise, ca si visatoare profesinista. De altfel omor timpul cu multa indemanara, ca pana si eu ma mir. Incerc sa nu ma alarmez ca nu am mai iesit din orasu' asta mirific de la 1 mai, nu e chiar asa rau, sa te indragostesti de o semi-rutina.. nu pot sa ma laud cu o rutina get-be-get, pentru ca are culori, forme si arome diferite in fecare zi...dar Nu e indeajuns (niciodata).

Cum te simti?
aaa...poftim?
Oare chiar iti pasa...mai ales acum:)
Goin' twenty si parca nu gasesc nici un scenariu pentru viitor si nici macar pentru ziua de trecere...(ascult pt a 3 a oara Everlast - White Trash Beautiful si pana o sa ma ridic definitiv de la pc, o sa-l mai ascult de un numar din categoria zecilor)
Am un mare gol in mine, un fel de gaura neagra a sentimentelor, a trairilor, a existentei (si lista e deschisa pentru completari) si sunt in cautarea atidotului, ceva cu care sa umplu golul din mine. Incerc de ani de zile sa umplu golul asta care salajluiste in mine si am stat zi de zi pe marginea prapastiei hapsane si aruncam tot felu' de lucruri, obiecte, sentimente...poate-poate se satura. Am incercat sa-l umplu cu ciocolata, in ideea ca ciocolata te face fericit, dar genuna tot crestea. Am urmat alta reteta experimentata de alti inaintea mea si recomandata cu juma' de gura ori urland in zece colturi, eficacitatea. Panaceul avea insa si efecte negative, care se abat asupra ta in timp scurt sau lung, dar alearga caci s-ar putea ca consecintele sa nu te gaseasca. Pulseaza in aceasta cursa, a carei deznodamant atarna chiar in .... Iar de acolo nu mai exista cale de intoarcere.

*fac mutare de pe 360...


1 comment:

Cristina Sîmbeteanu said...

ma bucur ca te-ai decis sa te muti aici!