Monday, August 8, 2011

Would you know my name...



Would you know my name if I saw you in Arcadia?
(postfata E. Vladareanu Scrisori din Arcadia - O. Soviany)

daca te-as vedea pe holurile pustii si fara nume, m-as uita mirata la tine, te-as privi in ochi...si nu te-as saluta. acolo e singurul loc unde conventiile cad, calcate de picioarele tarsaite, fara stapan. e singurul moment in care mi-as permite sa nu simulez nimic, nici macar nu o sa ma mai deranjez sa ma uit in alta parte ca sa nu intalnesc priviri pe care nu le caut.

din varii motive am regasit cartea, abandonata de prin 2005 sau 2006. am citit atunci trei sferturi si am lasat-o asa...nu stiu motivele. poate am gasit altceva de citit.. sau poate...
intre timp am imprumutat-o sau am recomandat-o si altora
acum ma gandesc sa o includ in vastul proiect carti incepute si abandonate.
nu m-am reapucat de ea, ca sa remomerez ceva, pentru ca intre paginile ei nu sunt memorii uscate, lasate la macerat.
singurul neajuns e ca acum s-ar putea sa nu mi se mai para asa fascinanta.

No comments: