Friday, August 26, 2011

dragostea dureaza 3 ani?

"Este destul de exasperant să îţi dai seama că îţi pui aceleaşi întrebări ca toată lumea.
Oar
e am
dreptul să părăsesc pe cineva care mă iubeşte?
Oare sunt o javră?
Oare la ce foloseşte moartea?

Oare poti fii fericit şi, dacă da, la ce oră?
Oare n-aş putea să câştig mai mulţi bani, muncind mult mai puţin?
Oare este posibil să te îndrăgosteşti fără ca asta să se termine în sânge, spermă şi lacrimi."

(Dragostea durează trei ani, F. Beigeder, aparută în ediţia de citit in metrou la gsp, în data de 24.08)


Cartea mă aşteaptă cuminte între prinţesa gheţurilor şi Marlyn Monroe (Marlyn on top), dar prefer să mai termin din cărţile începute. oricum după ce am luat-o nu m-am putut să mă abţin şi am deschis-o pe plajă şi am citit primul capitol. aproape în fiecare zi (re)citesc obsesiv acest fragment de pe coperta a 4-a. mi se pare că rezumă multe aspecte (ascunse) ale vieţii multora dintre noi. simplu, sincer, cinic, la subiect, fără ocolişuri....
...şi lista de întrebări rămâne deschisă....

No comments: