Sunday, November 7, 2010

weekend in a single post


rezumat.
am fost la urma la concert. imi doream de mult sa ii vad.
nu mi-am construit scenarii asa ca nu am fost dezamagita dar nici nu ma asteptam la ceva anume (am vrut sa scriu despre, dar...)

pe la 1:30 aveam picioare moi de la alcool sau de la oboseala acumulata.. poate de la ambele.. sau poate varsta nu imi mai permite nopti pierdute.
saturday: guests - red wine, and a friend's birthday -sushi, red wine & chocolate cake.
sunday -salonul de banda desenata, some handmade fair, evening with home cooked food & sex and the city.
asta e noua mea dependenta.
in rest nu am facut nimic constructiv, pentru mine. nu am mai scris nimic, si cand am fost pusa in situatia sa scriu... nu am mai putut sa scot nimic bun, doar niste clisee trase de par. e foarte sa simplu sa ma plang.. ca mi-am iesit din mana, si vai ce chestii faceam altadata, decat sa pun mana sa recuperez.
sper sa recuperez multele restante pe care le-am adunat, dar acum i'm enjoying my short freedom

No comments: