Friday, November 26, 2010

iluzii de culori si forme diferite


se spune ca frumusetea vietii sta in multitudinea optiunilor si a deciziilor. dificultatile si intrebarile care se ivesc sunt certitudinea realitatii. ca traim aici, acum. ca nu suntem conectati la vreun sistem-matrix care doar ne induce senzatia vietii cu tot ce inseamna ea.
caterodata filmul mai sare, mai se repeta, mai se rupe. ma intreb, cand am ragaz, aceleasi mestecate in/de timp intrebari, autocuprinzatoare, mereu valabile: "am i on the right track?/ am i on the right station?" rrrigh... i will never know what was on the other side, the left road, the other decision. in cursa for "the right" (you name it) ma lovesc de reflexii, layere... cu care ma acopar eu si altii si vrem sa vedem dincolo de valul cu care ne-am infofolit, lumina,... sa vedem realitatea pe care o cautam si pe care (doar) banuim ca o recunoastem.

*smile like you mean it

No comments: