Saturday, January 23, 2010

where to... 04



cateodata cineva imi cere parerea/adica imi spune ceva si eu imediat arunc o parere (si sunt sanse mari sa nu fie tocmai pe placul lor), cand aud ceva exista reactie lant. parere-un mic misto-cinism-punct culminant- argumente (empirice)-deznodamant (altceva?)/ ok. exagerez. nu e asa tot timpul. si nu exista o schema pentru reactiile unui om sau pentru orice asa impredictibil. si dupa ce imi spun eu parerea, apare o discutie contradictorie. din pacate nu oricine poate sa poarta o dicutie, sa aduca argumente/ sa asculte argumete si sa dea dreptate persoanei care are argumente, chiar daca in sinea lui nu e de acord (parerea subiectiva e mai puternica decat argumentele). si daca nu vrei sa auzi o parere/argumente/experiente asemanatoare de ce mai imi spui ceva, daca tu esti chitit pe ce crezi si nu dai 2 bani pe ce spun eu si oricum nu te intereseaza prea mult?

*am exagerat pe ici, pe colo. oricum nu e o regula, dar mi s-a intamplat si faze de genu. lately e liniste. nu s-a intamplat nimic memorabil, dar macar o data in existenta mea s-a intampla sa port o discutie neproductiva . deci... nu m-am referit la un caz/persoana/discutie/subiect particular.

No comments: