Saturday, January 16, 2010

where to... 02




"nu poti privi spre viitor fara a recunoaste trecutul, chiar aspectele sale incomode"

cred ca m-am impacat cu trecutul, l-am acceptat pentru ca ce e scris, scris ramane, nu pot sterge, nu pot trage o linie peste si sa scriu altceva. cu viitorul nu sunt impacata... cu toate ca nu il stiu arunc cate o privire si parca ce se iveste nu imi place. si poate cel mai rau, nu sunt impacata cu prezentul. oricum ce nu imi convine poarta si amprenta mea, nu doar a celorlalti. nimeni nu poarta niciodata toata vina. nu imi pot gestiona prezentul pentru a fi stapana pe viitorul meu. nu ma pot schimba in ritmul impus de prezent, sunt prinsa in tot ce sunt acum, nelasand usa (indeajuns de) deshisa schimbarii. as vrea sa pot mai mult, sa fac mai mult... sa fac indeajuns pentru a ajunge la ce vreau. dar poate vreau prea mult pentru puterile mele. lupta ceea mai mare o duc cu mine

6 comments:

catalin said...

vrei să ieșim la un ceai?

[ ] da
[ ] nu

nevrox said...

si eu trebuie sa bifez o varianta ca la teste?!
[x]da

catalin said...

sîmbătă?

[ ] da
[ ] nu

nevrox said...

[x] dupa ce trece gerul polar

catalin said...

[x] ieșim să facem poze

nevrox said...

[X] ceai intr-o zi mai calda.