Thursday, November 5, 2009

conversatie 02


oras. toamna. ceva magazin. imbulzeala muzica. vad o figura cunoscuta din facultate. figura care nu o pot lega si de un nume (they all look the same). dupa cateva cuvinte schimbate,
-am auzit ca te-ai maritat?
-aaaa?!... trebuia sa-mi fac niste acte.. vine un raspuns ambiguu de la mine, si alte cuvinte pe care doar le-am auzit, rostindu-le.

deci: i'm not married and not gettin'.
nu pentru ca nu am cu cine. ci pentru ca am revenit la o idee mai veche conform careia.. nu am unde sa ma grabesc...nu ala e telul MEU in viata. pot avea o familie fara acte si alte chestii. cred in institutia familie, dar nu cred in institutia casatorie in romania(si discutia se poate intinde pe cateva zile)
2. the most important... cuvantul maritat.. este oribil, arhaic, folosit cateodata cu tenta peiorativ, si mi se pare ca e folosit mai mult in context rural (da, am pretentii si este o opinie personala si subiectiva), aproape ca ma jigneste. eu nu ma marit... poate imi fac acte (poate la un moment dat, probabil), poate ma casatoresc,... dar de marit nu se pune problema in cazul meu.


*ce am zis pana acum a fost al naibii de subiectiv. asta cred ca era ideea. pe de alta parte circula informatii despre viata mea... hmm.. asta pentru ca eu am spus ceva la un moment dat, si acum nu ar trebui sa ma mire. dar i've got important stuff to do...

2 comments:

Cristina Sîmbeteanu said...

tipa aia trebuia plesnita. plm, pari tu genul de tipa care "s-a maritat"? NU!

nevrox said...

oamenii aveau o parere nu tocmai buna, si e loc si de o chestie de genu:P pentru mine e clar, poate ei au ceata