Tuesday, September 21, 2010

the smell of anarchy


nu mai am rabdare... sa citesc... bloguri (nu ca ar fi neaparat ceva rau). exista carti, dar nici de alea nu ma prind. lipsa mea de rabdare ma ingrijoreaza. orice extrema ma pune pe ganduri.
apropo de extreme... am descoperit parfumul sex pistols. e unisex si se pare ca membrii trupei s-au implicat in creare parfumului, ambalajul poate fi considerat a classic. iar mirosul nu m-a dat pe spate... l-as descrie ca ... aspru, adica masculin.testerul zace undeva prin geanta si nici la a 2 a adulmecare nu am fost impresionata... i'll give it a try in the morning
nici anarhia nu mai e ce a fost?
my next birthday will be... next year.. :)

2 comments:

Cristina Sîmbeteanu said...

până la next birthday, vine acum ziua onomastică

nevrox said...

da, am vrut sa mentionez:))
de fapt mai sunt 2 luni pana atunci