Friday, February 5, 2010

how can you get lost?


se spune ca de ce ti-e frica nu scapi. nu-mi place, suna a amenintare. tu esti propria amenintare pentru ca prin frica ta atragi problema(?!?) dar poate fiind constient te feresti de ea... anyway...
cand eram mai tanara/mica m-am trezit ca am luat ceva microbuz de la festivalul berii/ vinului etc si am aterizat intr-o unfriendly area of my beloved town. nu eram singura. eram cu o prietena. ea a locuia in zona aia... eu in partea opusa a orasului. aaa.. am uitat sa mentionez.. era mijlocul noptii si nu aveam niciun ban. povestea s-a rezolvat favorabil si eu am ajuns acasa. de atunci mi-e frica sa nu mai ma urc in microbuze.. (ca autobuze prea multe nu sunt in oras, asa ca prea departe nu ajung) si sa ma trezesc intr-o zona necunoscuta... mai ales noaptea... ziua e mai lejer...

cum ziceam ca de ce ti-e frica nu scapi... am repetat istoria... acelasi microbuz, dar m-am oprit la timp... de data asta.

gandind la rece nu e tragic... iei un taxi pana acasa...(asta daca ai bani), intrebi in ce directie trebuie sa o iei (asta daca nu e pustiu)

*off the record: link

No comments: