Tuesday, December 8, 2009

midnight thinkin'


i took my midnight walk... eeh exagerez era ora stirilor, pe la 19:50. n-am observat nimic ciudat, doar cam multe masini si nu cred ca erau oamenii care se intorceau de la joburi. de fapt am observat ceva: pe scarile unuia dintre mall-uri... 2 tineri faceau schimb de fluide, un al treilea, caruia nu i-as fi dat mai mult de 14-15 ani, fuma blazat langa tineri amorezi. (asta din categoria subtilitatile mall-ului) si a doua chestie: un nene filma bld-tomis.. iar ala e locul meu de promenada. si nu imi doresc sa fiu filmata cand ma zbengui si ma uit prin vitrine. daca il vedeam o coteam pe alta strada. o fi vreun artist care vrea nu stiu ce sa prinda in imagini dar eu nu vreau sa fiu subiect nimanui... poate doar cu acordul meu. sau daca nu era vreun artist pierdut era vreun cameraman de la vreo televiziune. dar ce naiba sa filmezi seara pe frig, cand nu erau decat 3-4 oamenii rataciti pe strada.. sau poate filma masinile sau poate luminitele. am marait ceva onomatopeic, dar suav (nu l-am injurat sau ceva) in directia lui si s-a uitat cam stramb la mine...ca si cand eu sunt ciudata... anyway.... eu, umbra mea si myself avem o imagine de ingrijit...

on second thought.. cam multi artisti lately.
il apreciez pe ala, care a decis ca tre' sa faca o instalatie sau mai degraba un perfomance in fata mallului mai sus amintit...asa ca omu' (student la arte din ce imi amintesc, deci era omologat) a montat camera de filmat si a inceput.. sa se masturbeze... not my kind of art, dar ii apreciez gestul sau mai degraba curajul. a fost nitel arestat pt exchibitionism & stuff.

No comments: