Monday, October 12, 2009

everyday is sunday


sambata am zis sa ma duc pana la targul de hand-made.. la spartu' targului, adica la 6 juma si la 7 se inchidea. si spre surprinderea mea.. am mai prins ceva (ma asteptam sa dea inchiderea cu o jumatate de ora inainte)si am prins si niste cunoscuti sa-i tin de vorba... si asa am ajuns in bode... aa.. bar... unul nice chiar si nu m-am dat plecata.. plus ca nu ma prea grabeam acasa.. si nu regret.. am mai schimbat o impresie, o vorba. am mai dansat, am mai vorbit, am mai uitat de mine. la un moment dat a aterizat si o mireasa. in momentul ala lumea a inceput sa danseze in zona respectiva... ciudat... blitzuri, agitatie... daca ma hotarasc vreodata sa ma nenor.... casatoresc... sper sa nu ma fure nimeni, prost obicei. alta chestie ... cineva a dat peste mine in toaleta (urasc toaletele care nu se inchid cu un zavor or somethin'), tipa m-a si salutat si a iesit la fel de furtunos... evident ca nu eram cu pantaloni in vine... eram la etapa inchis nasturi... pe la 12 si ceva m-am dat si eu plecata (finally) si aici a inceput adevarata aventura.. in plin centru m-au atacat niste caini. am reactionat uimitor de calm... mi-am scos castile din urechi si m-am aparat cu geanta. unul a muscat din geanta... geanta a supravietuit. eu am ajuns pe carosabil si cativa posesori de masini ma claxonau.. adica doar nu ma asteptam sa iasa din masina sa ma salveze (si daca treceau pe langa mine nu ar fi intervenit)

No comments: