Wednesday, January 16, 2008

daY 1


a fost prima zi cand m-am aplecat asupra proiectului. de mult mi-am dorit libertate de exprimare printr-o arta vizuala (cu care cochetez din ce in ce mai serios) si acum am posibilitatea de a ma exprima. de a ma exprima cum simt, spre un rezultat palpabil. posibilitati nelimitate, avant, curaj (ok il imi lipseste un pic).
dupa efortul titanic de a ma trezi la o ora acceptabila, mi-am strans colectivul. m-am adunat si pe mine si la 11 eram pregatiti.
schimb e idei, completari de idei, pus in aplicare...
dar (there's always a but) caseta nu a colaborat cu noi.
nu e tragic, caci timpul tine cu noi... acum urmeaza sa o luam de la capat ceea ce e fun din pct meu de vedere

2 comments:

Daniel Culea said...

asta a fost tot ? continua ca incepusei bine :)

Cristina Sîmbeteanu said...

Treaba cu fotografia, eu zic ca ti-a iesit de-a dreptul remarcabil. Asta ar trebui sa-ti cam dea incredere ca poti face cam tot ce-ti propui. Totul e sa vrei :)