Saturday, September 25, 2010

should i go or should i stay



am vrut intial sa postez ceva pe o tema sociala-culturala-economica-politica-whatever. dar aveam senzatia ca stric blogul meu facut special pentru a fi intesat de angoasele mele existentiale:).
asa ca azi, dupa ce am citit pe un blog ceva despre plecare din tara&problemele intampinate, m-am gandit iar la aspectul asta . ma aflu in fata unei decizii importante in viata, ceva major, ce imi va schimba evolutia. cred ca ambele decizii sunt cumva (relativ) bune. si poate trebuie sa astept the right time. sa astept sa ma satur, sa nu mai am rabdare... sau doar sa ma formez, sau sa gasesc the right door.

si ma intreb ca si altii de ce. sunt multe raspunsuri pentru de ce-ul asta. am doar unul in buzunarul de la pijama: pentru ca ma numar printre miile (sau poate mai bine zis, milioanele) de absolventi de studii superioare ce nu isi gasesc un loc de munca decent (nu neaparat in domeniul pe care l-am studiat). si am urmat o facultate din pasiune.. dar ca in orice relatie, pasiune moare.

asa ca am decis sa fac a 2-a facultate tot din pasiune... si dupa, nu stiu ce ma astepta. oricum eu nu astept niciun dupa.



am peste 20, oficial sunt matura...


if you see an open door, would you go

No comments: